VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

fredag 16. juli 2010

En liten ferie oppdatering fra meg

Joda fikk med meg nok garn tror jeg ca 1,5 uke igjen.
Startet med besök hos sussane i Nurenberg og det var saa korselig.
Dro vider til Vidunerlige toscana som er aa anbefalle. Et flott sted vi bodde. bilder med mer kommer naar vi kommer hjem.

Drov videre til Locca en liten by naer alpene og gjennom sveits og österike til de bayerske alper..
Var to netter der og desverre fikk jeg feber den 2 nattet.
forsatte til tyskland med forsatt feber. Saa paa onsdag ble jeg innlagt sykehuset i en by
jeg bare har sett innsiden av sykehuset og innsiden av hotell rommet.

Hadde da CRP paa 14,4 og det er ok for norske forhold, men vis jeg har oppfattet det riktig maa jeg gange med 20 for aa faa norske forhold (og da er vi vel opp 288) og forstaar nok at jeg ikke fikk reise hjem..
Ble enda darligere om natten og paa torsdag maate jeg slutte aa amme lillegutt for han begynte aa bli dehydrert han ogsaa.
Resultate av dette var Innleggelse for meg 2 netter, masse blodprover, undersokelser osv. Men jeg fikk paavist dehydrering (underskudd paa vann, ikke rart med to dager nesten uten mat og drikke)
og mage sekk betendelse.
Fikk en heste kur og i dag er jeg bare svimmelog paa vei til treffe veldig gode venner i danmark.
Naa blir det natta og formen er (nesten) topp igjen. borsett fra medisiner og diett ca en uke til...

Gleder meg til aa se alle andres oppdateringer etter hvert, men maa nok vente til jeg kommer hjem med det...

KLEM
54488-135-24A9C0FD8E4E7325A8B729466D8E630B

1 kommentar:

  1. Uff da, det hørtes ikke akkurat ut som drømmeferien... Håper formen er stigende, og at du snart føler deg tipp topp igjen :) God Bedring.

    SvarSlett