VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

søndag 20. februar 2011

barne skirenn

 Selv om Petter Nortug sa en gang at dette var barne ski renn. så er det fult alvår selv når det er et barne ski renn..
her står begge gutta til start. og de gav alt.. eldste gitt 1,6 km  mens mellomste gikk 300 meter..
den synes han var litt kort, så neste år blir det lang løype på begge to..

 
her kommer mellomste i mål. han gavn alt. og synes det var topp
medalje var topp..
2 medaljen for eldstemann, da han også han stilte opp i fjor. mens første for mellomste.
den henger nå pent på plass og han er kjempe stolt.


En aktiv 14 dagers periode er forbi.. det er strikket 3 par votter, som igjen er solgt og nå har jeg fått bestilling på nr 4.  så det er bare å sette i gang.

Eller så er det jobb jobb jobb som fyller dagene.
En uke igjen så er det permisjon og master skriving igjen...

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder av guttene. Kunne nok gått den lengste løypa han aktive i mitten.

    M

    SvarSlett
  2. Så herlig en dag for ungene!
    Flotte votter du har tovet siden sist jeg var her!
    Gikk tur med slike idag, finnes ikke bede votter!
    Ha en god morgendag, klem fra meg;)

    SvarSlett