VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

fredag 4. mars 2011

100.000 ski VM i kollen..

Vi var en av de 100.000 som var der..
Sto faktisk knall fint og hadde kamara bak oss, slik at hvis det ble tengsel hadde vi fått lov å gå over
gjerde med barna. Noe som var utrolig betryggende...

her er noen bilder..


 ski vm i kollen. Gutta danset og var med







2 kommentarer:

  1. Ååh, dette må ha vært veldig moro å ha opplevd "live" !

    Kan tenke meg dette var gøy, jeg så det på tv, og koste meg. Artig å se så mange mennesker møter opp, ja, vi nordmenn kan lage en folkefest, det er helt klart !

    God helg !

    SvarSlett
  2. Et formidabelt VM og heldige dere som fikk bli med og oppleve det in natura....

    SvarSlett