VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

mandag 4. april 2011

dagen i dag

mandag morgen er mandag morgen.. I går avslutet jeg uken med feber igjen..
og lille gutt har feber på morgen i dag..

Nå står knekke brødene i ovnen, kyllingen til middag er marinert!

Har en del å lese i dag så det er vel bare å sette igang. 


Uken som gikk satte jeg et bord på kjøkkenet. Der ligger disse to..
Vi  må vel en tur til varmere strøk til sommeren også..
Jeg og gutta har lyst på Italia igjen, men sprøsmål om minsten og pappa er klar til det..


Nå må jeg snart sette igang med tommel strikking..
men det er mye artikere å strikke votten!!!



I går var vi en tur ute i tåken...
Ikke mye å se... Men vi traff denne lille (eller skal jeg si store) krabaten.. Se oljen han har nederst på halsen.. Slik er det med olje katastrofer.. Han er faktisk heldig...

Ønsker alle en fin dag..

4 kommentarer:

  1. Uff da ikke gøy med sykdom, men jeg trøster - det pleier å gå over:-)
    Ikke vanskelig å se at du har tommelvegring (ler) morsomt bilde. Der er det bare å sette i gang:-)
    God bedring til den syke og lykke til med tommelstrikking!

    SvarSlett
  2. Hei Guro :) Veldig kjekt å bli med på den fine giveawayen din :) Jeg kan ikke hekle i det hele tatt, krysser fingrene for de flotte kyllingene :))

    Har en gutt, men babyposen er ikke navngitt etter ham. Den har fått navnet sitt den lille gutten som fikk den posen høsten 2010.

    Veldig koselig at du kom innom ;-) Ønsker deg også en flott dag - og håper feberen er borte nå! :)

    SvarSlett
  3. Hei, takk for koselig kommentar på bloggen min! Hvorfor du er misunnelig skjønner jeg ikke, for du er jo minst like flink til å strikke som meg, her var jo kjempemasse fint! Men det var bra du la igjen en kommentar, for da oppdaget jeg bloggen din, hit vil jeg komme tilbake!

    Håper dere er friske nå, det er kjedelig å være syk. God helg, og lykke til med ferieplanlegging!

    SvarSlett
  4. Jøss, som du har strikket siden sist !!
    8 par nesten ferdig, men kan skjønne det ikke frister å begynne på 16 tommler....hihihi

    Lykke til !!!

    Ciao fra Italia

    SvarSlett