VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

mandag 16. mai 2011

Joda jeg lever

Lenge siden jeg har hatt tid til å være i blogg landia..
Men er plutselig innom, da jeg venter på at X antall fotoalbum skal lastes over for å bli produsert..


Jeg sitter her med min master oppgave om dagen, det går sakte men sikkert fremover.

Eldste mann har fylt 8 år i går  og vi har bestilt oss tur.





og turen går til Kreta og der etter Nord-Norge Gutta vil vise meg der de var i 2010!!!


Nå har jeg fått i "oppdrag" av ei veninne å få samme drøye 60 lapper som er strikket.. Så hvis noen har noen tips om hvordan jeg skal løse dette så hadde jeg vært takknemlig

4 kommentarer:

  1. Da starter du en innsamling her på bloggen din og tipser venninnen din om at hun da presenterer hvilke mål det skal være på disse, farger og at hun skaffer en liten premie som trekkes blant de innsendte bidragene :)

    SvarSlett
  2. Lykke til med din store masteroppgave. Du har nok mye å henge fingrene i da tenker jeg:)

    SvarSlett
  3. ja , lykke til med opgave , kom snart igen :-))

    SvarSlett
  4. Forstå jeg rett at 60 lapper er strikket?
    ..da du skriver: ..å få samme drøye 60 lapper som er strikket.

    Regner med du mener du vil ha de samlet sammen?
    Hva med å hekle de sammen? Å sy de sammen - tror jeg kan ta veldig laaaang tid....?

    Grattis med sommer-ferien er i boks, deilig å ha noe å se frem til !

    Nydelig solnedgangsbildet du har til oss.

    Hipp hurra for imorgen, kos deg også håper jeg solen titter frem;)

    Ciao

    SvarSlett