VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

onsdag 8. januar 2014

Tilbake

Lenge siden skrevet noe nå. 3 gutter og mannen T krever litt.  Nå har jeg akkurat. Gjort klart til middagen i morgen. Så prøver meg litt ved hjelp av ipaden. Så får vi se hva jeg klarer
 Jeg har startet å bruke nettet mye mer når det gjelder matlaging. dette pga mellomste gutten har cøliaki og det har nå blitt en god og sunn vane.  Tomatene er kuttet og står klar i kjøleskapet sammen med det som har startet å tine. På benken er gullerøtter, løk og tomatpure klar.  I morgen blir det en ny rett jeg ikke har prøvd enda Pasta bolognese ala trinesmatblogg 
    Matpakker 4 i tallet er klar. T og jeg skal ha kyllingsuppe i morgen. Men skolegutten får brød i morgen. De liker ikke det. Men noen ganger får det bli brød