VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

torsdag 17. juni 2010

Sommer forkjølelse??

Da var det min tur til å ikke føle meg i form. Har de siste dagene vært utrolig tunge.... men ble endelig ferdig med vesken, med mønster her i fra, men glemte å ta bilde av vesken før jeg gav den bort :-)



Nå har jeg startet med en til meg selv, men har fått spørsmål om jeg lager på bestilling (hjelp)

Om under en uke drar vi til italia og jeg gleder meg veldig, men hadde tenkt å bli ferdig med skoleoppgave først, men nå vet jeg rett og slett ikke..

Nå skal jeg og lillebror snart bade også tror jeg det blir horisontalen etter på.

Håper alle får en fin torsdag...

4 kommentarer:

  1. Nå synes jeg siden din har blitt veldig bra. Tror jeg trenger hjelp når du kommer fra ferien din.
    Ha en fin torsdag og kos deg med lillebror i badet.

    SvarSlett
  2. hei.
    så koselig en blogg du har,hit kommer jeg gjerne igjen,ble din følger,koselig når du la igjen spor etter deg hos meg,da fant jeg jo deg.
    såå flink du er med hendene dine,
    ønsker deg god bedring.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så mye fin hekling du har på bloggen. Jeg har denne uken begynt på et stort heklet teppe til å ha på stuen jeg :)

    SvarSlett
  4. hei hyggelig du vil være med på min giveaway :)

    Koselig bilde, morro med babysvømming :)

    klem Christin

    SvarSlett