VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

søndag 3. oktober 2010

Jule gaver


Skulle holde meg oppdatert på dette Med julegave alongen. Noe jeg ikke klarte..
Men endelig fikk jeg gjort ferdig fester av tråder OL... så her er 4 jule gaver. 2 til barn og to til ungdommer.. Håper alle blir fornøyde etter hvert..
Te kanne ble en fin "Prøve hode"

3 kommentarer:

  1. Fine julegaver :) Håper alt er bra med deg i alt skolearbeidet :)

    SvarSlett
  2. Flotte luer!! Det må vere supre julegaver å få !!

    SvarSlett
  3. Nydelige og fin ide med tekande som prøvehovede..haha :-)))

    SvarSlett