VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

mandag 18. oktober 2010

Siste prosjekt før jul dvs 14++++++


her skal jeg hekle kluter, men har ikke pres på meg for disse. Men disse er ok når man venter på treninga til gutta eller noe lignende..


her er min berømte bok. her står ALT og da mener jeg ALT.. det jeg skual huske og gjøre. ha med eller bare ikke glemme... alt fra hvilke rose busker jeg ønsker meg meste år til. hva jeg skal gjøre neste uke. Til den berømte Julegave listene.. Hvis noen spør så har jeg oversikt (tror jeg i allefall) Det du ser her er antall oppgave før jul. Har laget meg en liste for å prøve å ikke gjøre enda fler prosjekter.. men i får se hvordan dette går...

2 kommentarer:

  1. hei.
    så flink du er,kjekt å ha alt skrevet opp,da blir jo ikke noe glemt.
    ha en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Smart - og flinkt! Leste i avisen at man blir lykkelig av å ha orden. Og så utrolig masse prosjekter du har på gang før jul - imponerandes! Mange fine votter!
    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett