VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

søndag 9. januar 2011

Den siste uken



har vært rar og andreledes.
Mandag ble jeg oprert i magen etter å vært syk siden 14 juli. Jeg hadde begynt å tror at det var rart med meg og at dette var innbildning. Men slik var det faktisk ikke. Etter oprasjonen sa legen til meg " det var veldig bra vi fikk oprert deg, da det lå i klem". Hva som lå i klem vet jeg ikke, men bedre er jeg i allefall

hatt litt feber et par-tre dager, men jeg kan i allefall begynne å fungere normalt igjen

Kokken har nå startet sin barselspermisjon og han har fått hus ånden eller noe.. I dag strøk han 12 skjorter eller noe og snakket om at han skulle starte strykeri for skjorter :-)!! det må sies.. det var en perfekt tv dag, når det gjelder idret.. (4 gull  og 1 sølv) tror han bør se på VM hver dag, så blir det et bra VM i oslo:-)


Tidligere i uka sa han "si i fra hvis jeg skal gjøre noe endreledes på vaskerommet, så jeg ikke gjør noe galt :-)" Tror en av de tingenene han ikke skal gjøre er :

Så denne uka har alle skaper med klær blitt ryddet, noe levert til fretex og noe i søplen og no lagt vekk til arving..

Vi har også vært på shoping denne uka. dvs til han og ikke meg.. men han fikk seg 3 skjorter, dress, pen sko, x antall bokser og gensre. Snill som han var, sa han at jeg også skulle ta meg en shopping tur, men han lurte på om han kunne være hjemme med barna i steden for å være med.. Noe jeg synes er helt ok..

Men det får vente noen dager, da magen er som en balong etter ingrepet..
NÅ  har snøen kommet ordentlig her. Og dette er resultate av en snø dag.. Gutta var 3 ganger ut og inn, så dette ble resultaet.
I fjor kjøpte vi oss sko tørker.. Den er gull vært, her er det kø kultur...




Største man, trenger fler par votter, men til 399,-  for paret, synes jeg det er vel dyrt. Så han ville jeg skulle strikke slike som var ekstra tykke..i farger.
dette er en god gammel rauma oppskrift. (tror jeg) kan den rett og slett.. i morgen blir det toving..


Her er minsten på sin første aketur.. Var ok en liten stund


Nå er målet å strikke flere votter. Har allerde tenkt på julen 2011 jeg. Ønkset er 25 par votter før september/oktober. Men har 5 par ferdige allerede, så vi får se om jeg klare det.
Kanskje det blir bilder av hvert enkelt par.. Hvem vet...



4 kommentarer:

  1. god morgen til deg,
    huff altså , så bra at de fikk fikset problemet i magen din, ikke noe greit å gå med vondt.
    håper du blir bra fortnå,
    flink mann du har der,
    kos dere masse,
    nydelige bilder av alt,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig komentar til vottestrikkinga mi. Det mønstret du etterspør er i Husflidens 1. Raumahefte på votter og hansker. Bare ta kontakt om du ikke får tak i mønstret.

    SvarSlett
  3. Hei på deg, godt å høre at du er på bedringens vei, så du får ta det rolig framover.
    Skal si mannen steller hjemme!!
    Lykke til med vridde halser, de er gode og enkelt håndarbeide foran TV'n;) Klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Hei! Håper du blir raskt bra igjen!
    Så hyggelig at du blir med på julegave-strikken i år igjen!

    SvarSlett