VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

onsdag 5. januar 2011

Gutte rom 1

Her er største mann sitt rom. Er et vanskelig rom å innrede.da ene vegge har et stort skap som rommer alt fra  bunad til senge tøy. men det var kontoret, men når gutt nr 3 kom måtte vi gjøre om..
Nå venter han bare på en sofa som han kan ha.. så blir det også et rom vi kan ha når vi har besøk for tv tinning osv..


På pulten er det en cd reol jeg kjøpte for 20 kr på et loppemarket i høst. Nå fikk baksiden morsome bilder for å skjule den stygge baksiden. ble faktisk veldig fint.
En liten tv blir nå ståene på rommet. sammen med en liten DVD spiller som egentlig er ps 2, men mor har kontroll på fjernkontrollene. så det ikke blir spilling hele tinden
denne stolen er etter min sviger far. Vi arvet den når han gikk bort. har fått noen hull her og der så vi må få gjort noe med den etter hvert, men har ikke funnet på noe lurt enda..
bok hullen er fra ikea. og fikk akkuratt plass på enden av det store skapet. disse små skuffene er lint på med donal duck tegninger for å friske opp furu skuffene.

Enda er det litt jule pyntet, men tror det blir flere bilder og gutte ting på veggene etter hvert.

Nå er det kun ro som gjelder for meg. Oprasjonen i går var velykket, men det var ikke uten grunn at jeg har hatt vondt. så nå ser jeg posetivt på det og om 13 dager skal stingene fjerens. så nå ser jeg bare fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar