VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

onsdag 5. mai 2010

4 mai 2010 SNØØØØØØØØØØ!!!

Det snør det snør tidelibom,
det er det det gjør tidelibom,
nå snør det mye mer en før tideligbom og huttemegtu


Det er helt utrolig i går snødde det!! Planen var å olje verandaen i går, men resultate ser du over.. Det ser ut til at alle mine små blomster klare seg,
Så i dag har jeg oljet mer av verandaen og håper å fortsette i morgen.
Ble ikke ferdig for har noe skole arbeid som også må gjørese.. også måtte jeg en tur in hit da:-)

Det som jeg synese er mest utrolig er at vi nesten aldri har en snø vintre her ned, og i år har vi hatt en god snørik viter også i tillegg snør det i mai...

1 kommentar:

  1. Snø i mai har jeg opplevd opptil flere ganger. Har gått i 17 mai tog i slaps tilogmed :)


    Sitat Ålesundsruss om det sjokkerende snøværet 4. mai: "...også midt på sommern"

    SvarSlett