VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

torsdag 27. mai 2010

Award

Da var jeg så heldig å få en Award. Denne fikk jeg av Kristins strikkeblogg, jeg må jo si at jeg var heldig at noen hadde lyst til å sende dette til meg :-)



Kopier awarden inn på din blogg for å vise at du har mottatt den

Takk og link til den som har sendt den til deg




- Link til 7 andre bloggere og spre glede



- Fortell 7 ting om deg selv

Så da var det mine 7 ting
1 - Jeg har dysleksi, men prøver meg alikevel på dette med blogging
2 - Min mellomste sønn har Cøljaki og det var et sjokk for meg som mamma, men man lærer seg å leve med det og egentlig er det ikke vanskelig...
3 - kristins strikkeblogg er vår gamle nabo og vi savner dere som naborer
4 - De var også verdens beste nabo
5 - Vinterpike er min mamma og det var hun som fikk meg til dette her. (og som sikkert alle andre mammaer er hun verdens beste)
6 - Jobber i helsevesenet og hadde jeg kunnet velge hadde jeg startet et internett firma og jobbet hjemmet fra slik at jeg kunne vært hjemme med de 3 flotte guttene mine (og mannen da)
7 - Har nytt fint hus, men har en drøm om en annen tomt om noen år :-) men det er bare drømmer.
 
Disse 7 får awarden av meg, det er blant de stedene jeg besøker mest i bloggland og henter inspirasjon og tanker om livet . Ellers er awarden til alle som er innom, spre litt glede :)
 
 
1 - Torunn
2 - Strikk og Tøys
3 - juneblogge
4 - prinetti
5 - Vinterpike
6 - asalmanakk (eller Anne på lande)
7 - sols(tr)ikke


håper dere tar utfordringen!
Jeg vil takke Kristins strikkeblogg for utfordringen og håper alle får en fin dag. Nå er det oppgave skriving og baby svøming på meg.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk Guro, det var veldig kjekt å være naboer:) Savner tekoppene og skravla :)

    SvarSlett
  2. Hei Guro, tusen takk! Det var hyggelig og overraskende! Jeg skal prøve sende den videre så fort jeg kan :-)

    SvarSlett
  3. Heihei! Tusen takk for award - setter virkelig pris på det! Ha en fin helg!
    PS: Kjempefine sitteunderlag du har lagd!

    SvarSlett
  4. Takk for awarden - vi får se hva som kommer ut av den.

    SvarSlett