VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

onsdag 5. mai 2010

Verdens snilleste mormor

Til Jul fikk lillebror (som enda ikke var født) en vin eske til Jul. Minsten (mellomste gutten, men som jeg altid har kladt minsten) utropte, han kan ikke drikke vin mamma. Oppi lå det den nydelige strikke jakken som lillebror har på seg, og mormor er resigør..  Dette er i dag, på vei ut for å gå en fin tur i god været

Her om dagen kom mormor innom en tur, og man ser henne så vid under alle barnebarna...
I går var hun også barne pike for alle tre gutta, mitt i leggingen.
Vi er så heldig som har en så FLOTT og SNILL mormor!!

4 kommentarer:

  1. Det var hyggelig omtale. Jeg er HELDIG som har alle dere.

    SvarSlett
  2. Mormødre (mormor i bøyd form, hehe) er gode å ha :) Min mormor er en racer til å strikke, sy og det som måtte trenges :)
    Men når er minsten din født?? glem det, han er født dagen etter meg :P Stor og fin gutt, med ett nydelig smil :)

    SvarSlett
  3. Er innom NM, men skjer veldig lite der.
    Begynner å ta seg opp på babyporten, så er mer der.

    SvarSlett
  4. Herlige barna dine <3 Og mormor er stor stas her også.. :D

    SvarSlett