VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

torsdag 5. august 2010

Det var en deilig sommer dag da pelle sa til kari.....



Jeg Dag Tok vi blåbær spanna Fremstad og DRO oppdemistiks Ut i skogen . Det Luft Ikke Så mye Som i fjorden. Menn vi klarte FA- 3,5 kg ferdig rensede Bær .
Jeg Det vi Skal ga hjemmover , går vi forby no Gard og mamma var spurte om vi fikk hilse på hesten . Gutta fikk til og med sitte i salen og de var stolte SA ..
Hennes ER de nydelige blåbærene Som nå Har kokt og nå ER syltet og Står klare til pannekakene ..
Vi Fant også litt kantareller nok til en middag i allefall .


Tror vi alle fire konkluderete med på Det ER moroere Å plukke Sopp no Blå Bær . Menn nå star 9 glass blåbær syltetøy i kjøleskapet . klare til å. Bli spist ..... Vi skulle vel hatt en par bøtter til , Slik vi på langt blåbær SAFT også ... menn vi langt se om Det Blir Noe av Det i år .....

3 kommentarer:

  1. Så deilig at det allerede er syltetøy. Håper på et glass eller to, det er flere som vil ha pannekaker med blåbærsyltetøy.

    Saft kommer nok siden. Det blir bare å plukke videre.

    SvarSlett
  2. Så flinke dere har vært!!
    Jeg safter bare farhagen, så blåbærturene er det slutt på, dessverre, for det er jo sååå nydelig;)

    Ha ei god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett