VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

søndag 22. august 2010

overaskelse i posten

En overasklese i posten kom til  meg. Jeg sende e-post til desiree`s Lappeteknikk for å gi beskjed om at jeg hadde lagt en link fra min blogg. dette gjorde jeg for jeg synes dette er en utrolig god nett butikk for de som liker "lapper". Så på lørdag kom et lite brev i posten og en stykke lilla stoff (kommer ikke så bra forem på blide). Så nå må jeg bare få meg sy maskin. til og med manne spurte etter symaskin min i går. Han trengte den (han er knall god på å sy lapper sammen). 

I dag skal det nytes en flott høst dag og i kveld skal vi kose oss med god middag, for i dag er det 7 år siden jeg og mannen ble gift. 
Ha en flott uke alle sammen
Tusen takk for hyggelige kommentraer det setter jeg utrolig stor pris på.. 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bryllupsdagen.

    Så hyggelig det var med hilsen i posten fra Desirees Lappeteknikk. Lilla stoff til advent?

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått bryllupsdag.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig med hilsen i posten :)

    SvarSlett