VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

onsdag 4. august 2010

Stoler

Før ferien fant jeg ut at disse ikke akkuratt var de peneste stolene lenger, men i full funksjon...
Jeg startet så smått med maling før ferien, men rakk ikke alt jeg hadde planlagt. I dag var mellomste gutten en ivrig maler... og han sa han skulle fortsette i morgen..
Når mannen kommer hjem med kamera skal dere få se resultate. Må FINNE ET BORD BARE

1 kommentar:

  1. Dette må bli flott med en slik iherdig hjelper:D
    Apropos mønster til sjalet: gå innom mine etiketter strikking, der finner du et innlegg om sjalet hvor jeg linker til oppskrift. Anbefales for de som skal strikke sitt første sjal, dette var mitt første:)
    Ha en god dag og klem fra meg:)
    Jeg legger meg som følger;)

    SvarSlett