VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

torsdag 19. august 2010

Sjekk dette!

Synes det ikke altid er lett å finne lappe teknikk stoff lenger. Men har funnet en nydelig nett butikk (desires lappeteknikk.) så god service og tid til ofte kommer det herlige nyhetsbrev 

I dag kom et nytt og jeg som ønsker meg så veldig å lage et advens lappe teknik duk..



men så var det det med symaskin da.. Må ha en ny en. da min tok kvelden i våres...
så får se om jeg får fikset det snart..
Tips til ny symaskin tas i mot med takk

1 kommentar:

  1. Nydelige farger. Åh, ikke så lenge til jul nå. Tida går fort. Gleder meg. :D

    SvarSlett