VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

onsdag 8. september 2010

fuglebesøk

Fredag var jeg og manne hjemme. Plutselig hørte vi et dunk i vindu.. Når vi tittet ut satt en forvirret liten fugel..
Jeg tok et hondkle å pakket den inn og la den i en plast kasse, med vann tilgjengelig..
Etter en liten stund gikk det bedre og etter et par timers tid. Kunne vi vinke til den lille som fløy opp i trærne igjen..
Håper alt går bra med den lille

2 kommentarer:

  1. Så skjønn liten skapning :)

    Så koselig at du er med i konkurransen min! Bli gjerne med de andre konkurransene mine også!
    Lykke til i trekningen :)


    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Det var da et hyggelig og søtt besøk:D
    Ha en fin dag og klem;)

    SvarSlett