VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

torsdag 9. september 2010

Utfordring

litt tilbake i tid ble jeg utfordret av kristins strikke blogg, men engergien har vært borte til å kunne klare å svare på den..

Men i dag skal jeg se om jeg klare å svare på den

Utfordringen går på å si 6 posetive ting om deg selv..

så nå sitter jeg her å tenker ............ hva er egentlig posetiv med meg

-  jeg tror en poseting ting er at jeg er ærlig
-  jeg gjør alt for mine barn og familie.
-  roser altid en kollega hver dag, det er mitt mål...
-  elsker å lære nye ting
-  som kristin er jeg ikke morgen gretten, selv om jeg er trøtt som en strømpe inni mellom
-  sist men ikke minst... har jeg bestemt meg for en ting klare jeg det.. selv om det er motgang for å nå målet


tror dette er noe av det som er posetivt meg meg..

etter på skulle jeg legge inn et bilde der jeg var fornøyd
Her er bile av meg og eldste mann i italia, nærmere bestemt pisa.. jeg er selv fotograf så det er så som så..

da var det å utfordre 6 andre
prinettis lille rede
spis opp maten din
therese`s hjørne
tovepia
frutunheims
en strikkers hule

håper dere tar utfordringen..
ha en flott dag alle sammen

klem

5 kommentarer:

  1. Super billede af dig og søn , i ligner hianden meget :-9

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde!

    Tusen takk for hyggelig utfordring. Nå er jeg litt "hemmelighetsfull" om meg selv på restemat-bloggen, den handler jo ikke så mye om meg som person - prøver å fokusere på matgreiene der...

    Men når det er sagt er jeg en person som gjerne kunne blitt flinkere til å si positive ting til meg selv - så jeg kan gjøre et forsøk her! Jeg tror jeg er ganske flink til å skrive og ta bilder. Og så tror jeg at jeg kan være tålmodig når det virkelig gjelder, selv om jeg til vanlig er ganske utålmodig. Og så lager jeg god mat, da :-)

    Det var visst bare 4... får tenkte litt mer.

    Ha en nydelig helg!

    SvarSlett
  3. Hei hei!

    Du må avklare en ting for meg: Vil du ha to tagger til syltetøyglassene, med plass til å skrive på bakpå og motiv forran? Eller var det et kort? Forstod ikke helt hva du mente. :D

    SvarSlett
  4. Hei igjen. ;)
    Da skal jeg prøve å lage et par tagger til deg. Men et spørsmål til..; MÅ det stå blåbærsyltetøy/eplesyltetøy på dem med skrift, eller kan jeg bruke stempelmotiv? Har nemlig kjøpt to stempel i dag, ei jente med en blåberkurv og en jente med et spann full av epler. :D

    SvarSlett
  5. Hei hei! Vil anbefale deg å ta en titt innom bloggen min i dag ;)

    Ellers skal jeg til Pisa jeg også senere i høst, så tar gjerne imot noen tips bortsett fra det skjeve tårnet som vel er obligatorisk :)

    Ha en herlig dag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett