VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

søndag 26. september 2010

kluter..

Nå har jeg også prøvd meg på kluter. så utrolig gøy dette var. Fulgete oppskriften i boken: "helt enkel hekling. Her er to lilla farger. Prøver meg på rød nå..

5 kommentarer:

  1. Dette er de beste tuene/klutene som finnes, og det er jo hyggelige gaver å gi bort også;) Jeg bruker nesten ikke andre kluter.

    Nyt uka og nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  2. hvilken boks??? Dette vil jeg også :)

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg inspirert til å prøve. Så fine. Hvilken boks er det du har brukt.

    M

    SvarSlett
  4. Om jeg får mailadressen din, så kan jeg sende adressen der:P

    SvarSlett