VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

onsdag 1. september 2010

Tirsdag

Startet med lege Kontroll .. og de Fant Noe jeg Magen på CT .. heldig vis Ikke Noe alvorlig , menn Jeg ER henvist Videre ... menn ER alikevel glad for Det ...

Fornøyd gikk Jeg til byen og kjøpte meg sy maskin
Har Ikke fått åpner Esken engang , menn Slik ser den ..

Jeg Har begynt å. vaske ned huset .. Tok til og kott , og guttas garderobeskap i går , samt begynte på badet , sa planen var å. Bli ferdig med diktsamlingen i dag ...
Jeg skulle bare hjelpe størstemann med tomatplanta , der menn la en veps og stakk meg .. Inni Handen og Jeg Som ER allergisk .. Har vært Så REDD Den siste Tiden, da Jeg Har havnet på Sykehuset med vepse stikk tidliger ..
Eldste mann fikk ringt Mormor , og Bestefar Kom på 5 min og hjalp meg med barna .. heldig vis gikk Det Ikke over pusten denne gjengen , menn Handen ( Eller Skal Jeg SI Armen ) eh fristed fra skuldra og ned Helt ..
Gifteringen sitter fast og Det Blir Ikke Noe sying Eller Strikking på meg i dag :-( menn Jeg Har Noe Å glede meg til , nar hevelsen går ned ..
( Har også kjøpt garn i dag ... hadde jo Ikke Noe fra Før hahaha )

Håper alle langt en fin kveld .

5 kommentarer:

  1. god morgen til deg,
    åå så uheldig du var,ikke mye moro med vespestikk,å særlig ikke når du er allergisk da,
    flink du er som vasker ned,deilig å bli ferdig med det,
    gratulere med ny symaskin,blir flott,
    å god bedring med din mage,godt å få sjekket seg å ordnet opp,
    ønsker deg en riktig god bedring å en fin onsdag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Århhh , ønsker dig bedring og sender gode tanker. Tillykke med symaskinen , jeg har 'fundet'en symaskine , den er godtnok ikke så fin som din , men den kan sy :-)9 Endnu en gang god bedring.

    SvarSlett
  3. Å kjære deg, snakk om å være uheldig!! Sender over en klem og håper alt ordner seg!!

    klem <3

    SvarSlett
  4. Hei hei. Ang. din kommentar på bloggen min, jeg skal nok finne på noe, har litt tid på meg om du ikke trenger dem før desember. Hvor mange tenkte du av hver i såfall? :) Klem, Mona

    SvarSlett
  5. Huffda, hørte ikke særlig artig ut. Men du har mye å glede deg til;)
    God bedring og klem fra meg;)

    SvarSlett