VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

tirsdag 21. september 2010

rydde

Lite aktiviet på hobby fronten hos meg om dagen. Men nå kan jeg si meg nesten ferdig. Hele huset er ende vent fra topp til tå.  Alle bøker er tatt ut, alle lister både bak og froan og alle kroker og kriker har støv kluten vært. Nå er henden såre og kjøkkenet ble ferdig i dag.. Det eneste som gjenstår nå er noen få vinduer. Solen sto rett på i dag så jeg måtte vente.
Nå er det skolen noen dager. så er det kun kos og hobby.. gleder meg allerede

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar