VELKOMMEN

Velkommen innom min lille side!!
Det er hyggelig at du tittet inn.
Legg gjerne igjen en kommentar, det setter meg i en god stemning :-)
Håper du får en fin dag.

Hallo and welcome to my littel website.

I`m not that good at writing English, but nice that you are visiting. Wish you a nice day

tirsdag 28. september 2010

Julegave...




Har vært litt treg med å legge ut bilder til julegave-alongen her, men vi får vel si at dette er juni oppgaven. Da mangler jeg bare å legge ut juli, august, september, .. de er ferdig, skal bare persse litt på dem.. så håper at jeg får ordnet det. snart.. Dette går i jord farger og ble inspirert av denne..

I dag er været nydelig og trur vi må ta en tur i skogen.. Først litt trening og i kveld er det foreldre møte.. Nå er det laging av bakalao..

ha en nydelig dag alle sammen

1 kommentar:

  1. Hei på deg Guro! Takk for hyggelige kommentarer! Blir så glad når noen tar seg tid til å legge igjen en hilsen. ( men er ikke alltid like flink selv).
    Mønsteret på sjalet jeg hekler nå er superenkelt. Anbefaler deg å prøve. Mange fine oppskrifter i boka.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett